Kulit chantek!

Rahsia kulit cantik adalah...

Fullpack price:
RM296 (WM) & RM308 (EM)

Saya memang dilahirkan dengan kulit yang kurang bermasalah. Sehinggakan ketika sepupu saya hendak berkahwin, "mak" andam sambil mencebik muka tanya produk apa yang saya pakai. Bayangkan, golongan tersebut yang agak suka bersaing dengan wanita sejati, akhirnya mengalah untuk tahu rahsia saya. Ketika itu, saya memang mengamalkan makan supplemen cuma banyak jenama yang saya guna. Tukar ikut keberkesanan. Kemudian, saya juga mengamalkan menyapu losyen vitamin E ke muka sebelum tidur.

Tapi sewaktu mengandung, kulit saya jadi teruk. Kusam dan tidak bermaya. Bayangkan dari orang yang kulit muka ok, tiba-tiba jadi macam tu. Mau down saya jadi-nya. Sebab rasa diri sudah tidak cantik lagi. Huhu. Perempuan kan, mana boleh rasa diri tak cantik. Lagi-lagi bila tengok orang lain mengandung, muka berseri-seri, kulit halus mulus. Stresssssss.

Lepas bersalin, kulit masih begitu. Nampak pucat dan kusam. Tapi setelah saya amalkan pemakanan vitamin secara intensif, baru saya nampak perubahan. Malah, suami dan mama saya pun tegur, complexion saya sudah elok. Kulit lebih cantik. Wahhh, perempuan mana tak suka kan kalau orang terutamanya suami tegur kulit cantik. Kembang kuncuppp hati okkk. Hehe.

Sebab tu, saya tak nak simpan sorang rahsia ni. Biar kita semua sama-sama jadi cantik terutamanya di mata yang tersayang. Ini adalah basic set untuk mereka yang tiada masalah kulit yang kronik dan inginkan kulit cantik. Bagi mereka yang ada kulit bermasalah, saya akan kongsikan di dalam post akan datang ye.

Mari kita tengok apa yang ada dalam skincare set:

Shaklee Vitamin-C 500mg:
Mencegah kelenjar daripada rosak dan berdarah, penting dalam pembentukan KOLAGEN, bertindak sebagai antioksidan dan bertindak mengikut pelepasan masa.

Shaklee Vitamin B Complex:
Penting untuk urat saraf, membantu meninggikan sistem pertahanan badan & membantu mengurangkan stress kerana ia bertindak sebagai penenang.

Shaklee Vita-E Complex:
Menolong melawan penuaan pra-matang pada kulit, mengurangkan risiko sakit jantung, menyokong prestasi otot & mempercepatkan pemulihan serta ia bertindak sebagai antioksidan yang menghalang kerosakan sel dan radikal bebas.

Berminat untuk mencuba produk Shaklee? Hubungi saya di fshafina[@]gmail.com, atau SMS ke 012-7813035 (Fara). Anda juga boleh walk-in ke mana-mana cawangan Shaklee berdekatan dan membuat pembelian dengan menggunakan ID 860728 untuk membeli produk Shaklee pada harga diskaun.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © Wuhuu Vitamin 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.