SAKIT SENDI BERKURANGAN DENGAN ADVANCED JOINT HEALTH TABLET!

Istimewa bagi pembuka tirai 2013, Shaklee membawakan promosi Advanced Joint Health Tablet!




Kenapa Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni istimewa dan lain dari supplemen untuk kesihatan sendi yang ada di luar sana? Meh saya nak kongsi...

  • Mengandungi ekstrak Boswellia yang aktif dimana ia bertindak sebagai anti-inflamasi dan anti-arthritic, ekstrak jagung yang merupakan sumber glukosamina, nutrien penting seperti mangan, zink, tembaga dan vitamin C.
  • 100% bebas dari kondroitin bagi memaksimumkan penyerapan glukosamina. Sulfat kondroition boleh menganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina.
  • 100% berasaskan tumbuh-tumbuhan. Sesetengah jenama supplemen utk kesihatan sendi mempunyai unsur lemak babi.
  • Bebas gluten, tiada perasa tiruan, pemanis dan pengawetan.

Bekas bos saya yang dulunya mengalami masalah untuk beribadah kerana sakit lutut yang teramat sangat, gembira dengan AJHT kerana memudahkan urusan untuk solat dan bergerak. Malah, yang membuatkan beliau lebih tertarik dengan AJHT adalah kerana ianya 100% berasaskan tumbuh-tumbuhan.


Apa kata mereka mengenai AJHT?



Pastinya anda ada ibu bapa, kakak, abang, adik, saudara mara yang mengalami sakit sendi bukan? Jangan biarkan mereka dalam kesakitan. Dapatkan AJHT hari ini!

Hubungi saya di 012-7813035 atau emel fshafina@gmail.com.


1 comment:

  1. It has been some time since I visited website with such high quality information. Thank you so much for providing such helpful information. This is really informative and advanced joints I will for sure refer my friends the same. Thanks.

    ReplyDelete

 

Copyright © Wuhuu Vitamin 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.