Hot stuff: Shaklee GLA Complex

Masa saya di tingkatan dua dulu, mama saya pernah beri saya makan Evening Primrose Oil atau nama glemer-nya adalah EPO. Kenapa? Sebab mempunyai kulit kaki yang kering sehingga nampak seperti bersisik. Tidak lupa juga, saya kena makan vitamin E kerana perkara yang sama. Tambahan pula, bibir saya ni sensitiff sangat sehingga tidak boleh pakai sebarang jenama lipbalm. Kadang-kala, vitamin E tu saya kena sapu pada bibir yang mengelupas teruk.

Evening Primrose Oil diekstrak dari biji bunga evening primrose

Apabila saya masuk ke alam matrikulasi, saya telah meninggalkan amalan ini. Tanpa disangka, pada ketika itu saya mula diserang sengugut tiap kali datang-nya menstruasi. Maka, saya makan semula EPO untuk mengelakkan cramp.

Tapi kini, saya nak kongsikan produk yang HOT STUFF iaitu Shaklee GLA Complex. Untuk makluman, GLA Complex ini diperbuat dari borage oil yang diperolehi dari starflower di mana, borage oil mempunyai kandungan Gamma Linolenic Acid yang lebih tinggi.  Mari kita kupas kelebihan GLA Complex ini :)

The Borage Starflower that produces Borage Oil

Kelebihan dan keistimewaan Shaklee GLA Complex:

1. Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
2. Membantu meningkatkan kesuburan - for those trying to conceive baby!
3. Melegakan PMS (sindrom pra-haid) - abdominal pain, breast pain
4. Membantu dalam menangani menopaus
5. Menguatkan kuku dan rambut
6. Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
7. Membantu menangai ekzema
8. Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
9. Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
10. Menguatkan imuniti tubuh
11. Memperlahankan proses penuaan
12. Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
13. Mengawal kencing manis dan darah tinggi
14. Mengawal kolesterol
15. Untuk fungsi saraf 


Dan paling menarik sekali, GLA Complex ini dilengkapi dengan vitamin E dan minyak biji matahari. Jadi saya tak perlu nak makan EPO + vitamin E. Cukup sekadar GLA Complex sahaja! :)



Mari baca testimonial sahabat saya yang telah jatuh cinta dengan GLA Complex:


"ini adalah teman baik saya dimana pun saya berada, dia ada berasa :) dulu mkn sebiji sehari, skrg mkn 3 biji sehari. alhamdulillah kulit makin sehar n cantik berseri. tak sabar nak makan bersama2 dengan vit e. sampaikan clien saya mak2 datin pun terjebak makan benda ni" - Fydayu Villa
"best gila GLA ni. selalu kalau dtg bulan sengugut sgt kuat..xtahan sakit..skrg xlagi..bole tersenyum lagi..2 weeks mkn,muka da nampak glowing xpayah nk pakai bedak pun. pagi2 tgk muka kt cermin rasa best jee.." - Nadiaa
"muka glowwy! jeragat tak nampak dah. menyesal tak makan dari dulu. GLA mmg best gila. muka nampak kemerah-merahan. anjal je kulit sampai jeragat dah tak nampak dah. badan pun makin slim. tak rasa tua dah" - Datin Ain
 Berminat untuk mencuba GLA Complex? Hubungi saya di fshafina[@]gmail.com atau sms 012-7813035. Anda juga dijemput untuk LIKE FB WuhuuVitamin untuk mengetahui promosi terkini dan hot!


* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

1 comment:

 

Copyright © Wuhuu Vitamin 2012 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.